Bah romane, deshteapta-te dreq odata!

Iar e miting. La ala cu pinguinii am fost. La asta nu mai merg, ca am de lucru si mitingul nu imi sustine decat colateral interesele (adica jos bok-basescu), iar interesele mele legate de taxe si impozite sunt in mod constant terfelite de toti care isi intind mainile hraparete si jegoase catre banii mei platiti ca taxe. Asa ca sictir.

Exista totusi un semn bun: de data asta nu mai canta pinguinu’ ci “Desteapta-te romane!”

Da nu va faceti sperante. Pana la urma tot voi ati votat lipitorile portocalii.

One Response

  1. cica a fost ilegal… intrebarea mea e cum poate un protest sa fie ilegal? adica eu nu am voie sa protestez fata de stat decat daca imi da el voie?🙂

Leave a Reply

