Centrale termice

Ghinion de nesansa. Mi-a crapat centrala termica de la pravalie. Eh, tot e bine ca mi-a crapat acum si nu in miezul iernii, sa tastam dampulea de la tremurat de frig, da tot nasol.

Bine, oarecum ma asteptam sa se intample asta, pt ca la vremea respectiva am ales cel mai ieftin model si oricum cea mai ieftina solutie per ansamblu. Oricum, la momentul respectiv am preferat sa imi asum riscul sa crape in 2 ani decat sa platesc de 2 ori mai mult pe toata povestea.

Acum insa n-am mai dat de firma care imi montase centrala termica anterioara cu toata instalatia de rigoare. Telefoanele nu mai mergeau, site-ul inchis. Probabil inca o victima a minunatei guvernari.

Asa ca ma pun calare pe net si da-i si cauta. Din ce rezulta, da-i si suna. Unii mai jmen, ca ei cica fac service da numa pentru centralele montate de ei (de parca daca-i montata de altu nu-i aceeasi marca). Altii ca ei nu fac service deloc. Si bineinteles nimeni dintre cei sunati nu se pricepea la centrala mea.

Pana la urma am dat si peste unii cu centrale termice serviabili, atenti, care desi nu fac nici ei service pentru dinastea, macar pot arunca un ochi, in ideea ca tot au drum prin zona si oricum centrala nu mai era demult in garantie. Zis si facut. Se uita la centrala, aflu ca piesa care trebui inlocuita era nush ce miez de dodoashca care m-ar fi costat probabil cam la jumate din pretul centralei, asa ca iau decizia sa nu mai fac ce am facut acu 4 ani si prefer sa inlocuiesc centrala cu una mai acatari.

Prin urmare mi-am luat jucaria asta: Centrala termica Vaillant de  24 KW. Presupun ca acum voi sta linistit pe urmatorii 7-8 ani, cat e durata medie de viata a astora.

Important: Spre deosebire de altii, care se dau in barci cu intrebari de kkt “ce laptop sa imi iau?” si dau vreo 3-4 linkuri din acelasi magazin virtual, eu recunosc. Da, post-ul asta este si un post de facut linkuri inapoi. Mi-au placut oamenii, am negociat si o mica reducere, asa ca de ce nu?

5 Responses

  1. Buna alegere, Vaillant rulz, probat de mine!;)

  2. Nuuuu… tradare… credeam ca blogul asta e facut pentru noi, cititorii 🙂

  3. Vaillant made Germany sau Italia sau nus’ ce tara asiatica? conteaza….a mea e bunica…dar e de origine germana…si face fata de multi ani vreo 7 la mine+ inainte…
    “babuta”nu ma lasa nici vara nici iarna.

  4. vad ca nu comentezi. asta inseamna ca e OK????

    sa fie intr-un ceas “cu cuc”

  5. Sorry. Am avut cateva zile de mare porc. La subiect, sa mor daca stiu unde e facuta. Asa ca daca e de pe vapor, tzapa mea. Sper ca totusi nu.

Leave a Reply

