Site-ul nissan juke umfla capre in bantustan

Juke e cel mai shto model de la Nissan. Atat de shto incat mi-am schimbat optiunea pt viitoarea masina de la Mitsubishi Lancer de 1.8 benzina la Juke, versiunea cu 170 de cai.

Buuuun, astept sa se lanseze pe piata masinutza si cu maxim interes accesez minisite-ul dedicat lu masina Jukea ce mai formidabila sprintzara care este.

Ei bine, cretinii aia care au facut site-ul, de retarzi cu bale curgand din gura ce sunt, de advertiseri cu fumuri de cacat in cap, au facut un site fancy fancy, mancatzash o hadevarata stralucire, cu doua scapari, care probabil pentru creierele lor mononeuronale sunt neinteresante:

  • care pula mea sunt caracteristicile tehnice a fiecarui model – adica putere in pula mea, cuplu in pula mea, viteza maxima in pula mea, consum in pula mea si mai niste dinastea
  • pretul ala afisat contine in pula mea TVA sau nu contine in pula mea TVA?

Dar probabil pentru ei, interesele de genul asta ale noastre – soferii potentiali cumparatori – nu conteaza, de vreme ce ei si-au pus in opera bucatelele de cacat care le zboara prin cap.

Hai sictir. Parerea mea.

PS: suplimentar, detaliile alea pe care le-au dat (care sunt mai degraba dotari de tip airbaguri si jante si volan in piele) sunt inghesuite pe 150 pixeli inaltime, ca doara noi potentialii cumparatori trebe sa vedem maretia operei artisticocretinoide ale retarzilor, nu o lista cat mai vizibila pe care sa o pot privi din prima, fara sa scrollez de 5-6 ori ca sa vad toate caracteristicile lor.

PS2: E de departe cel mai prost site de masini pe care l-am vazut vreodata. Probabil ca aia care l-au facut care este niste advertiseri finutzi is foarte fericiti de el, da io, ca cumparator potential, cred ca e cel mai site de cacat si ei is cei mai cretini retardati.

8 Responses

  1. Sau poate nu esti in target..

  2. Cacat. Daca io nu-s in target la un crossover de 170 cai cu care sa faci ghidusii si giumbuslucuri mai mult sau mai putin legale atunci cine e?

    Si chiar daca nu as fi in targetia vezi toate site-urile de masini, indifierent de target si vezi cum peste tot exista date tehnice despre masina. Da, sunt dupa si sub cacaturile de marketing, dar EXISTA!!! PESTE TOT!!! Indiferent de masina, indiferent de target, ele exista.

    Pe cand in site-ul asta nici gand. Adica retarzii aia au uitat in pula mea ce tre sa comunice prin site.

  3. Pai Mogre, e clar ca nu poti pentru ca sa ti-o achizitionezi, ca e evident targhetata pe retarzi! 😀

  4. Sau targetarea e facuta DE retarzi. Altfel cum cacat sa vinzi o masina de 170 cai cu motor de 1.6 (adica motor de 1.6, nu de 2 jumate!!!!!) pe benzina fara sa spui ce poate masina?

  5. Si? Ti-o mai iei sau nu? 😀

  6. Nush. Mai am cam 1 an de leasing pe actuala masina, dar deja imi fac lista de preferinte.

  7. Nu stiu daca prevezi si coincidente….. Dar, o colega chiar isi ia un d-asta. Asa, cu rosu, ca in reclama…nu chiar de 160 cp , da, arata superb… wtf?!?! inscrie-te repede ca-l pierzi….

  8. Nu, coincidente niciodata. Doare trenduri, din care pana la urma ies momente si evenimente.

Leave a Reply

