Bradu cacaniu

Ma refer la bradu de la guvernu de cacat a tarii asteia, impodobit in pula mea in portocaliu.

Acuma dincolo de faptu ca numa un taran fara educatie marcheaza tot ce ii iese in cale, chiar daca nu e cazul, da sa te caci politico-portocaliu peste simboale bine stabilite in istorie (chiar daca nu sunt de acord cu respectivele simboale) cere mai mult decat un taran fara educatie.

Asta cere un taran prost portocaliu. Eviudent mandru ca e in pula mea pedelac.

Well, muie bah.

Daca o sa se faca pluton de executie pt voi, ma bag ca voluntar. Si trag de califictiv FB

Sictir. Parerea mea.

2 Responses

  1. Macar bradu e verde? Ca nu-l vazui.
    App. Ai reusit sa-l duci p’ala la curve?

  2. Io am o problema: ca discromat ce sunt, mie-mi placea culoarea portocalie… pana au arestat-o astia…

Leave a Reply

