violenta. pentru ca doare.

vazui ieri cacat de miting la ctza cu pensionari militari care sareau repede sa se distantzeze de un pulete tot de-al lor, disperat, care facea scandal.

dupe care am aplicat procese cognitive.

si am dedus ca de fapt nu lipsa violentei e de dorit, ci chiar manifestarea ei plenara, extrema si eventual enervanta.

asta pt ca cu cacaturi strigate in strada au tot incercat diversi. io ii astept pa aia care vrea sa dea cu pumnu.

in institutiile statului pulii mele.

parerea mea

5 Responses

  1. Pentru ca violenta sa se legitimeze este absolut necesar sa-si atinga scopul, altfel ramane in sfera penalului. Chiar.. care o fi scopul? Inlaturarea guvernului si a presedintelui? Nu e suficient, parerea mea.. si ,din cate stiu, nici a ta. Din pacate, cred eu, sunt prea multi aceia care iubesc statul social.. si nu ma refer aici la pensionari, handicapati, mame care isi cresc copiii, ci la aia care’s abonati la ajutoarele sociale din motive de lenevita..
    Un calduros sictir alora si din partea mea..

    ps: bine ai revenit ! chiar ma intrebam ce e cu linistea asta pe aici 😛

  2. @Rower

    Corect de mai multe ori. Violenta trebuie sa isi atinga scopul, iar acest scop nu poate fi atins altfel. cu cat intelegem mai repede, cu atat mai bine.

    Iar scopul nu este doar sa scapam de unii ca sa dam de altii, dar scopuri mai elaborate devin neinteligibile pentru cei mai multi dintre noi.

    Statul minimal e un scop ok, dar nu cu asta declansezi violenta care va duce acolo, ci prin “jos gogu”, dar numai atunci cand cutitul ajunge la os. ceea ce e destul de aproape.

  3. Oricum vodka-i pierduta. Restu-s baliverne (nu stiu etimologia termenului da-mi place cum suna)

  4. …oricat de mult kkt!
    Boc n-are coaie, c-ar putea sa taie pensii, alocatii, apa, curent, gaze, medicamente, asistenta medicala, drepturi cetatenesti, noi am inghiti in tacere, comentand pe la coturi, in punga.
    Asa am facut de 2050 de ani, fututi din toate directiile.
    Nu-mi dati exemplu lovilutia, aia a fost o facatura a celor ce-i promoveaza pe astia de acu’, esalonu’ doi al securitatii boborului… Cativa fraieri au pus botu’ si-au iesit in strada, majoritatea au facut revolutia pe canapea, la tembelizor. Ca atare ne conduce gasca asta, de 20 de ani, si ne va conduce pana cand o alta gasca de excroci politici se va forma supt aripile asteia de acu’…
    Parerea mea!

  5. Bai nene. Nene Mogre. Tu stii ca eu am pentru tine o deosebita stima. Dar tu terfelesti amarata asta de limba romana in ultimul hal si ma oftic, pentru ca stiu ca, de fapt, stii sa scrii. Ce dracu’, vrei sa atragi in blog toti oligofrenii care nu stiu sa lege doua vorbe? Ca aia asa cauta pe “goagle”, cam cum scrii tu! Sau te-a tampit prostimea?😛

Leave a Reply

