cacati cu oki forever: boagioaica, pogea, gratiela iordache, ialomiteanu si pula ala care a futut-o pe nevasta-sa lu boureanu

Intai si-ntai sa ma fac inteles: data fiind gravitatea limbajului, rezultata din ura si scarba fara limite pe care mi le induc acesti cacati cu oki portocalii, tin sa subliniez ca tot acest post reprezinta parerile mele. Adica, daca zic ca X e bou se va citi “parerea mea e ca X e bou”. Capisci? Boooooon. Sa trecem la treaba.

Deci, dupa ce platesc accize la benzina de imi sar capacele ca cica cacatii astia sa faca si ei in mortii mamelor lor ceva, ma trezesc cu curva aia expirata de ministresa transportului cacatului din cur ca ma obliga sa imi pun cauciuce de iarna, ca cica altfel iau amenda intre 2500 si 4000 lei plus o caruta de alte taxe aberante (gen scos masina din sant), ca doara eu sunt de vina ca am facut accident, nu ei ca nu-s in stare sa curete in pula mea drumurile alea.

E, pana aici doar un cacat romanesc intors cu furca, sa miroasa mai bine.

Tzandara mi-a sarit in schimb la scurt pe 2 faze:

  • trebe cauciuce de iarna pe TOATE rotile la masinile mici, desi la tiruri trebe doar pe axele de tractiune
  • guvernul estimeaza ca va incasa fo juma de miliard de iepuro TVA din operatiunea asta

E, aici incepe buba, adica de la TVA.

Faza e ca tirurile se echipeaza cu cauciuce de regula cam in ce tara vrea muschiu lor, shi chiar daca se echipeaza in rromanika, TVA-ul e deductibil, fiind vehicule de transport marfa.

Masinile mici in schimb stau in doua categorii, da cam cu acelasi efect:

  • masini detinute de persoane fizice, care evident NU DEDUC TVA-ul deci guvernu pulii haleste banii ca sa faca curva aialalta de udrea sali de sport pe coclauri nelocuiti
  • masini detinute de persoane juridice, care nu pot deduce tva-ul pe caucioace (desi e cheltuiala musai) de cand cu ideea vacii aleia penale (pe bune cica) pe numele ei gratiela iordache, care a interzis firmelor sa isi deduca tva-ul pana la finalul lui 2010, cacat sustinut atunci de pula cu mustati de pogea, ignorat de pula plezirist de vladescu (nah ca mi-a trecut lapsusu) si prelungit de pula verde de ialomitianu sau cum cacat il cheama si pt 2011

Concluzia e ca cacatii astia bocciiiiiiii de fapt nu au nici o treaba cu siguranta rutiera ci cu tva-ul, pentru ca, nu-i asa, tir-urile (care deduc tva) tre sa aibe dinalea doar pe rotile de tractiune, in timp ce noi astia care platim cat cacat costa cauciucu PLUS TVA tre sa punem pe toate rotile, ca poate, pula mea, incep sa imi traga si rotile din fata brusc, chit ca pula 4×4.

Evident sunt constient ca nu pot ignora cacatu astachiar  oricum, dar promit ca imi voi cumpara cela mai second hand si mai uzate cauciuce de iarna posibile si permise legal. In definitiv, am casco, am ercea si o caruta de airbaguri in masina, deci ma cam doare in pula.

Singura intrebare care ramane  e urmatoarea: fa vaco, unde pula mea tin cauciucele de iarna vara si alea de vara iarna?

Va doresc sa muriti incet si in chinuri.

Pizda mamelor voastre de cacati portocalii.

Sictir.

Parerea mea.

 

3 Responses

  1. Io zic ca o sa bage si ceva pe tema cauciucurilor sh, la modu’ ca “domne, prea se intampla accidente din pricina soferilor inconstienti care circula cu anvelope uzate si bla bla bla”. Faza la care romanaches or sa sa se repeada sa fie de acord cu ea ca ratza la muci, si iaca lege.

  2. Nu stiu care e faza la masinile de transport marfa dar la autoturisme s-a pus problema la franare si nu la tractiune. Estimarile guvernantilor le consider din start false devreme ce nu exista o evidenta clara a unui lot de cauciucuri de iarna deja cumparate de catre cei interesati (eu am de 3 ani gumele si pot sa spun ca sunt ca si noi).
    Da, ai mare dreptate sa spui ca pe astia ii doare undeva de siguranta rutiera, de parca asta era ultimul lucru ce ramasese de facut.. :)))) Fireste ca tot banul e la mijloc.
    Am auzit ca ar exista ceva depozite care, contra unei sume “modice”, ar depozita in afara sezonului rece anvelopele de iarna. Asta, la alt nivel, ar insemna alte impozite, teveauri incasate de stat?? 😛

  3. evident ce depozitele alea mai aduna niste taxe, dar probabil depozitele alea vor fi alese pe spranceana, in asa fel incat numa alea portocalii sa primeasca autorizatii de mediu, dupa care sumele modice sa fie aproape cat cauciucele. cacamash in capetele lor.

    ba, da daca ar fi si dashtepti, sa mor daca m-as ambala ca fura, macar pe simplul motiv ca unu dashtept isi pune problema si de unde pula mea mai fura si maine, nu rade azi tot si gata.

Leave a Reply

