Apel la UDMR

Luati-l pe Cseke Attila si bagativi-l in curul vostru minoritar!

Am apreciat multa vreme UDMR-ul pentru activitatea politica. Dar Cseke este cel mai mare rateu al vostru!

Dar daca vreti sa va mai aprecieze cineva in tara asta, unguri sau nu, luati-l pe ceche de unde e si bagativi-l in gaoz! Cereti-va scuze CETATENILOR ROMANIEI si poate va si iertam, vreodata.

Poate nu intelegeti in capetele voastre destul de seci, dar cam toata tara asta vede mizeria cu spitalele ca un atac la “fiinta nationala”. Serios, nu vreti sa ve eticheteze nimeni asa si nici nu il vreti pe Vadim calare peste voi, cu sprijinul pulimii disperate de cacatu cu oki de ceche.

Pe bune!

Parerea mea si hai sictir!

2 Responses

  1. o mică adăugitură: oricare dintre handicapaţii de politicieni ar fi făcut aproximativ acelaşi lucru, din mai multe motive: habar nu au ce vor, dacă chiar află ce vor nu sunt capabili să facă un plan de a duce la capăt treaba, dacă chiar trec şi de obstacolul planificării, nu are cine să execute fiindcă sunt inconjuraţi de alţi idioţi numiţi pe posturi tot politic.

    De aceea eu cred că oricine ar fi dat acelaşi chix la implementarea măsurii cu spitalele. Ba chiar la a implemnta orice altceva. Când ai văzut ceva bine făcut de către un politician?

    Acu’ la treaba cu băgatu’ actualului în cur, e ok, aş prefera însă să ajungă toţi acolo.
    Zic eu 🙂

  2. cine ma romanii? sa FACA romanii ceva? romanii sunt atat d eprosti ca ar putea sa i abataie la ei in tara de la o mana de unguri, atat d eprosti suntem.. cei mai prosti.. tara de temrianti ratati fara nici o idee vis a vis de ce inseamna solidaritate.

    uita-te in sitorie, ne-au futut toti in cur si noi le am supt si pula apoi de buna voie. asa is romanii..

    suntem niste sugaci, d aia se intampla si la putere sa ajunga toti ageamii de fura tot..si noi stam in case si induram.. eu mi-am bagat pula in ea de romania.. nu ma intorc deloc undeva curand.

Leave a Reply

