O simpla inmatriculare

Mi-am vandut singur o masina. Adica io, ca firma MYSELF SRL mi-am vandut masina mie ca io Gogu Arheologu persoana fizica. Cu ocazia asta am dat evident cu capu de toate cacaturile, si ale vanzatorului si ale cumparatorului. Iau acum drumurile la rand.

1. Vizita de informare in Pipera country, la gunorierii rutieri (ca nu mai e pulitie, e ceva serviciu de porc). Ajung acolo la informare sa il intreb pe gogu, numa ca gunoiu ala sa imi spuna sa ma uit pe net. Ma rog, cu ceva persuasiune il fac sa se exprime totusi ce cacat am nevoie sa fac operatiunea. Aisi aflu si prima aberatie: desi masina avea asigurare proaspat facuta, nu mai e valabila dupa vanzare, tre sa fac alta

2. Fac factura. Semnata de mine ca furnizor, cu mine ca beneficiar. Macar aici eram la mine la sediu.

3. Vizita de informare la fiscu local, aka directia de imposite si taxe locale pula pizda cur muie sloboz; de nde aflu ca imi trebe hartiile a b c si d si eternul timbru fiscal.

4. Revizitez fiscu local, cu hartiile pregatite, imrepuna cu timbru fiscal al pulii. Completez la fata locului mai niste mizerii si depun actele

5. Revizitez fiscu local sa imi spuna cat cacat am de plata la impozitu local pt masina, ca vanzator. Iau nota de plata si plec mai departe

6. Banca. Platesc mizeria aia de taxa locala.

7. Fiscu local din nou. prezint dovada platii si primesc gunoiu de radiere

8. Fiscu local ca persoana fizica – evident e in cu totu alta parte si bineinteles nu are loc de paracare. cacat. vizita de informare

9. Fiscu local cu hartzoage pregatite, obtin nota de plata pt la cec, ca la noi la evanghelie numa la ce se poate plati cacatu de impozit local

10. cec. coada prea mare, criza de nervi, plec

11. alt cec. o vaca imi spune ca ei nu se ocupa de taxe locale, doar mizeria din iatropol.

12. revin la cecul initial din iatropol. stau o ora la coada, platesc mizeria aia + taxa talon + mai ceva cacat de taxa. o mizerie

13. vizita la un asirom unde sa depun cerere de restituire a banilor dati dampulea pe asigurarea care nu mai e valabila. asirom tocma se mutase de acolo, desi pe net apararea ca sucursala sau ceva cacat

14. vizita la asirom la sediu unde s-au mutat. nu redau mizeria, ca ma apuca iara dracii. ricum au fost niste cacati nesimtiti cu oki.

15. vizita la registru auto roman. ora 8:30 in gunoiu ala infect de voluntari. adica m-am trezit pe la 5 jumate, ceea ce e un sacrilegiu. ca sa fiu bine inteles, acum e 5 si vreo 10 minute. dimineata. ca sa iau un cacat care zice ca cica certificatu de inmatriculare se pupa cu masina. plus cam un miliona taxa pt “servicii” de 10 minute, de care ma puteam lipsi, daca era dupa mine

16. vizita la pipera country, la cacanarii aia cu inmatricularile. stau o ora jumate la coada, prezint actele, numa ca sa aflu ca bou ala care ma trimitea pe internet la pasu 1 nu mi-a spus tot ce era de facut, desi fix pt asta am venit pana in pipera n pasul 1;  ma harai putin cu cucoana de la ghiseu, pricepe si aia ca iese cu circ grav si ma asista sa le fac pe loc.

17 . vizita la crasma de vizavi de sediu gunoierilor de la inmatriculari, unde am pierdut 3 ore sa imi iasa dracu talonu, ca daca mergeam la pravalie si inapoi faceam 2 ore

In total am futut vreo 4-5 zile de lucru full. Daca prestam ceva si le plateam impozite ieseam toti in castig, pana si statu pulii in cur.

Da, stiu ca critic, da ii urasc cu pasiune. Imi doresc sa moara toti in chinuri. Da ca sa nu zica careva ca sunt doar rau, promit sa vi si cu “solutii”, pe placul multilor deontologi.

Sictir si multe muie.

 

Leave a Reply

