Iubesc criza! Plozi la concert – în criză, se poate.

Mogre a lăsat blogul în paragină și mai trebuie să mai scrie cineva, așa, măcar să nu uitați că există.

Meh. Nu-i ăsta principalul motiv pentru care m-am apucat de postarea asta, desigur.

Iată și principalul motiv – am scris mai demult, cu năduf, despre cum m-am întors acasă cu plod cu tot, fără să pot vedea Judas Priest la B’EST FESTul lui Emagic! Entertainment. După cum unii își amintesc, o lobotomă de la casa de bilete voia să mă pună să plătesc bilet întreg pentru fii-mea, care avea, pe atunci, un an jumate. După cum mulți știu, în perioada imediat următoare, când curgea lapte și miere din economia duduind a lui Tăriceanu și venea lumea la concerte ca musca la raha mâncare, apăreau prin presă regulamente pre-spectacol în care se spunea clar că nu ai voie cu plod la concert. Nici cu bilet, nici fara, deloc.

Cu alte cuvinte, cei din generația mea, care au făcut greșeala să contribuie la demografia românească și care și-ar fi dorit să audă/vadă un concert, ceva, dar nu dispuneau de soacră/mumă/bonă în ziua și la ora parangheliei, își luau mu scurt de la Emagic! și alți organizatori de aglomerație.

Scriam cu năduf despre treaba asta și mă resemnasem că o să crească fii-mea mare și basta, mergem atunci cu toții și aia e.

Între timp, a venit criza.

Criza, draga de ea, a venit criza și a luat de la gura distracției și a dus la maț bănuțul adunat de rumân în cele multe ore de stat la serviciu și frecat menta (sondajul ăla recent – mi-e lene să pun link, căutați – nu spune câți dintre cei care au zis că petrec la birou peste 10 ore și trag la jug în timpul ăsta și câți o freacă – menta, normal – numai ca să nu se ducă acasă, unde e plictiseală și-i pune nevasta / bărbatu’ la treburi casnice plicticoase).

Iar Emagicului i s-au golit arenele de tineretul plătitor din banii părinților, acum direcționați către coșul zilnic. A început să bată vântul pe la concerte, așa că Emagic! a dat în panica evaluării situației. Problemă, ce facem, hai să identificăm noi targeturi, socoteli, strategii de marketing, caca-maca. Și s-au împiedicat de evidentul target trecut cu nesimțire cu vederea pe vremea laptelui și a mierii – generația mea, idioții care plătim pentru toate pensiile și toate putorile care stau degeaba, proștii pe care se ușurează bețivii și piticii și curvele Puterii, ocupați să muncim pe brânci, să ne creștem aproape singuri și fără mare ajutor plozii pe care i-am făcut din disperarea că ne apucă senectutea singuri și fără urmași, lipiți de birouri și plătind angarale la stat, cu nimeni să se mai și bucure de sudoarea noastră de generație de sacrificiu. Așa, să revin, că m-am ambalat ca Dacia 1300 pe drumurile pline de gropi ale patriei.

Deci Emagic! a redescoperit roata și se strofoacă acum să mă aducă la Best Festul de anul ăsta.

Adică, nu doar că e la liber cu plozi sub 12 ani și copiii de peste 12 ani, elevi, studenți, au reducere de 50% la bilete, dar sunt atât de disperați, încât amenajează un mini-parc de distracție cu trenuleț și tiribombe, numai și doar-doar m-oi urni din fotoliu să vin la zgomot.

Numai că acum nu mă mai urnesc.

Sunt obosită, muncesc prea mult, banii mei costă, tiribombe am gratis în Cișmigiu (nu-i gratis, e făcut de primărie din banii mei, dar e OK, teoretic pentru asta contribui) și, cel mai important motiv, line-up-ul de la Best Festul de anul ăsta mă lasă rece, imobilă și nepăsătoare.

Eu voiam să văd Judas Priest, atunci. Acum nu mă mai interesează. S-a dus momentul. Nu mai am chef. Și, în orice caz, nu mă interesează să văd /aud nimic din ce ați reușit să încropiți anul ăsta. House of Pain ar fi fost ceva interesant, dar pentru o trupă nu-mi mișc familia până în Tunari.

Plus că sunt datoare cu o mu. Scurtă.

4 Responses

  1. Eu nu m-as duce la un concert la care sunt admisi plozii. Nu mi-ar conveni chiar deloc sa dau niste bani, ca sa-mi racneasca plozii in urchi : e suficient ca sunt fortata sa le suport urletele si istericalele pe strada, in magazine si autobuze.

  2. Intr-un fel ai dreptate. Cumva. Totusi nu stiu ce ar fi cautat bebe (sa-ti traiasca!) la concert.
    Esti sigura ca a ramas cu o trauma ca nu a vazut Judas live?

  3. Bebe ar fi căutat să fie cu mă-sa, nu contează unde. Meh… n-ai auzit de attachment parenting? (Glumesc, aia e o aiureală sinistră).

    Îți dai seama că nu puneam plod pe boxe, ce naiba… Făceam cu schimbul cu ta-su, când el, când eu în punctul cel mai îndepărtat de zgomot.

    Nu era despre plod, era despre mine.

    EU SUNT TRAUMATIZATĂ! EU!🙂 🙂 🙂

  4. @Tzipi – Da, la Filarmonică nu m-aș duce nici eu la concert dacă primesc plozi, nu de alta, dar acolo zumzăie musca și leșină dirijorul că-i strică treaba… ce naiba, mă, la Judas Priest e atâta zgomot că nu-ți auzi gândurile și urli la colegu’ să-ți ia o bere și degeaba, crezi tu că auzi un borac că urlă?🙂 🙂 🙂

Leave a Reply

