Autostrada pulii mele

Niste cacati cu oki. Incerc sa detaliez.

Retarzii astia au inaugurat live linidicu ala de autostrada, pe juma de sens. Ihim.

Io vreau sa zic asa:

  • am aflat prima oara ca exista juma de autostrada soarelui (care acum e pe  2 sensuri) nu de la inaugurarea pe tv ci de la jumatea mea mai buna de pa atunci
  • NICIODATA  nu am auzit de inaugurarea unei jumatati
  • totusi e bine ca ajung la agigea mai repede, dupa care evident in vama sau 2 mai
  • da totusi e de cacat ca proiectu nu e facut de jegu ala uman de bok si nici de tarfa aia de boaigoaica (stiu ce spun)
Ca concluzie, sictir. Parerea mea.
One Response

  1. Nene, da’ stii care e partea haioasa? Ca pe nationala, intre C-ta si Murfatlar, se circula pe 2 benzi. :)))) Pe fiecare sens, dupa cum se stie. Normal ca sictir.

Leave a Reply

