Funeraliu e cretin.

Bou baltii vrea bacu la doua limbi straine (printre altele).

Adica dupa ce in rromanika in care ele e ministru invatamantului au existat licee in care nu a luat NIMENI bacu, in loc sa se intrebe cat de varza e sistemu, el vrea sa schimbe bacu, ca si cum ar da cu fond de ten peste un neg oribil.

Da hai sa raspund nu la cat de varza e cacatu asta de sistem de invatamant si cat de retarzi ies absolventii ci la noua idee a lu funeraliu.

Pe scurt, pe versiunea lui, eu nu luam bacu acu jdemii de ani.

Mai pe larg, nu luam bacu la franceza, pe care am urat-o din prima secunda. Asta e. Cu toate astea am termina 2 facultati si pot zice ca sunt un individ de succes in cacatu asta de tara. Si mai pot zice ca in jdemii astia de ani am avut maxim 2 situatii in care mi-asi fi dorit sa vorbesc franceza; in rest m-am descurcat cu celelalte limbi pe care le vorbesc oricum.

Dar daca era dupa funeraliu, eram acum pielea pulii, fara facultate, fara bac. Sau poate cea mai mare realizare a mea era sa fiu un interlop de succes. Doar am tot zis ca sunt enervant de inteligent.

Suficient de clar?

Ma face sa imi fie dor de Ecaterina Andronescu, care pe langa pulete asta era daia cu premiu nobel. Ca sa nu mai zic de Marga.

Parerea mea si hai sictir!

6 Responses

  1. Argumentul e unul eronat. Na, la fel ar putea spune si un altul care a picat bacul la mate’: mi-e nu-mi trebuia matematica, eu voiam sa dau la filologie, din cauza nenorocitilor astora care au pus matematica proba de bac sunt acum eu un interlop de succes.
    De fapt, oricat ai fi urat franceza, daca erai enervant de inteligent invatai acolo de un 5 cat sa iei bacul.
    Si de unde pana unde daca nu ai facultate singura sansa e sa fii interlop? S-a umplut romania de economisti si avocati, la tarnacop cine mai da?

  2. of. bine, hai sa raspund.

    da, matematica la bac e un rahat daca vrei sa dai la filologie. asta un inseamna nici ca deveani interlop, nici interlop de ucces; ziceam asta despre MINE nu despre TINE

    si da, putam invata si franceza la o adica, desi ar fi fost preferabil sa aflus asta dintr-a noua; cu toate astea, franceza imi ramanea exact la fel de inutila ca tie matematica

    oricum, chiar daca tre sa fie neste unii si la sapa, eu nu sunt printre aia, otiv pentru care faceam eu ce faceam sa nu raman acolo; si daca lipsa bacului imi bara orcie sansa de realizare profesionala, nu imi mai ramanea decat sa trizes regulile societatii ca sa ajung unde vreau – adica sa devin interlop; posibil ca asta nu se aplica pentru tine, da nah acuma, io n-am expus o teorie generala consistenta, ci parerea mea ca funeraliu e cretin.

    “parerea mea” fiind formata din 2 elemente: 1. PAREREA (opinie, punct de vedere, nu in mod obligatoriu adevarate) si 2. MEA (adica nu e musai sa fii si tu de aceeasi parere)

  3. am o singura intrebare. la ce ti-a folosit bacu’.
    in afara de faptul ca ai facut alea doua facultati. care oricum nu ti-au folosit la nimic. ele in sine. Banuiesc ca ai niste exemple de. colegi cumva pe acelasi nivel de cunostinte, atunci, in scoala…. si care acu sunt muritori de foame…
    n-am prins poanta. n-am facultati d’alea multe. Bacu’ nu conteaza oricum. doar de te trece dunarea.

  4. asa cum ai zis, bacu mi-a permis sa dau la facultate

    cat despre facultati, nu practic nici una dintre ele, dar pot spune ca mi-au deschis mintea; nu atat prin materiile facute, ca multe rau erau cacaturi zburatoare, ci prin sugestiile de lectura pe care le-am primit acolo si prin faptul ca am avut cu cine sa aprofundez respectivele subiecte si sa mai pun 2-3 intrebari

  5. Daca esti de succes in cacatu asta de tara, inseamna ca esti printre oxiurii smecheri? :))

  6. Nu. Inseamna ca reusesc sa imi fie bine fara sa imi calc (prea grav) principiile in picioare.

Leave a Reply

