tu drink or not to drink. intrebarea pulii

Toata lumea e isterizata a gigi negru de la giurgiu a murit. Ca clanu pulii a facut si a dres. Ca cacat cu perje.

Cica l-ar fi adus la spital si aia au crezut ca e coma alcoolica, asa ca au ales sa il ignore cateva ore, ca doara daca e un betiv nenorocit tre sa moara (justice is done!)

dupa ceva vreme s-au prins ca era (si) traumatism, da gigi a dat coltu.

Azi vazui pe unii care explicau ca pe imaginile din hotelu pulii din giurgiu se vedea clar ca cra-cra (zis cu simpatie) era cu paharu in mana si se cam lovea de pereti, lasand concluzia cumva sugerata cum ca individu croncanea cam imoral, fiind beat.

Eh, imi pare rau de baiatu ala, da problema mea e mai mare, si nu in primul rand cu institutiile ci cu ceva mai adanc, si anume cultura voastra de cacat (evident in sens antropologic)

Deci, chestia asta e “wrong on so many levels”, dupa cum urmeaza

1. in primul rand e senzatia ca daca era beat parca merita, parce e mai ok, parca da-l in pula mea ca a cerut-o; fucking wrong!

2. oarecum aceeasi atitudine, dar de la spital, de la cretinii care au zis “asta e in coma alcoolica, da-l in pula mea”; adica individul poate fi dezumanizat oricand, nu? calling name fucking works! sau macar e comod

3. fondul problemei – alcoolismul unora le da ocazia atator cretini sa acapareze “the moral high ground” si sa acuze, sa desconsidere, sa dezavantajeze alcoolicul in cauza; ei, problema e ca ala nu e nici inferior, nici macar imoral, ci e bolnav.

nu-i asa ca puteam discuta de sefu ipjgiurgiu sau de igash? da, evident puteam, dar sa il luam la pula pe baiatu ala ca a baut (daca) ceva dupa meci e minunat; si daca mai e si mort, e sefu lu aia care nu se pot apara. si noi suntem ghertzoii sefi care dau in aia care nu se pot apar. Yeeeeey!

Sictir!

 

4 Responses

  1. Aia care bea. Asa in general. Nu ca-ae fi negri. Da astia chiar vor sa-i faca. Negri. Adica sunt prea nulte boli cronice cauzate de alcool. Si p’alea nu trebuie sa le mai sponsorizam prin cnas. Chiar daca aia au baut dupa ce si-au platit contributia la cnas.
    Si-au baut asa de….fericire c-au platit-o.

  2. old an, cu tot respectul, eşti puţin cretinel de felul tău în argumentaţia de mai sus.
    Plătesc contribuţii la sănătate de la 16 ani. Am băut de triliarde de ori şi niciodată n-am avut nevoie de asistenţă medicală.
    Dar dacă o dată, cândva, în viitor, o să am nevoie pentru prima dată în viaţa mea de ceva de la CNAS, aş cam avea pretenţia să primesc acea asistenţă atâta vreme cât am plătit pentru ea cu vârf şi îndesat atâţia ani!

    Eu mai degrabă aş scoate de sub decontare CNAS tratarea pentru BTS-uri sau tratarea pentru boli cauzate de călcat în picioare la moaşte! Ce puşca mea, s-a inventat prezervativul iar moaştele sunt un cretinism, nu? Nu! Nici aşa nu e corect!
    Plătim toţi, beneficiem toţi!

  3. Lucian, eu cred că ești de acord cu ce a zis old an. Doar că trebuia să citești mai atent ce a spus… omul făcea mișto. Acuma, te rog retrage chestia cu “ești cretinel”, că nu se face oricum – nu critici omul, critici ce a spus, OK?

  4. @messa
    Multam de aparare. Chiar nu stiam pe unde sa scot camesa…
    @L. V. Scoate tu ce vrei de unde vrei. Iti doresc succesuri.

Leave a Reply

