Google is EVIL

Am sezut o caruta de vreme pe curu meu pana sa trag concluzia asta. Dar dupa ce am aflat ce vrea sa faca prin goagal engage, dupa ce am aflat cum comisionu lor pe adwords merge undeva intre 500 si 1000% (fata de cat ia site-ul), dupa ce am aflat ca daca ai adwords in site cresti in motoare, ca doar esti vaca de muls pt google  am fost obligat sa trag concuzia asta.

A, ce m-a facut sa eplodez era un rahat de reclama la adwords pt programerii de android, care sunt – normal – bineveniti sa sape trestia de zahar de pe plantatia goagal. Dar nu conteaza.

Bine, tre sa si recunosc o chestie: ii admir pentru modul in care reusesc sa faca dobitocii sa presteze pt ei. Mi-e ciuda ca nu imi iese si mie la fel.

8 Responses

  1. Motto-ul lor este “Do not do evil”… probabil undeva e o nota de subsol care spune “Don’t do, just be”🙂

  2. dadadadadadadada!

  3. Vorbesti despre google ala care mi-a tras automat un canal pe youtube? Doar fiindca eram cu un mail de la ei deschis?
    Cred ca spui prostii…

  4. De fapt ai dreptate. Cu siguranta spun eu prostii si ei nu abuzeaza cu nimic. Yep. Si porcii zboara si bok e un geniu. Ihim.

  5. De restu’ nu stiu. Da’ bok e geniu. Clar.

  6. Aici merge ceva de genu’ : Don’t be evil, we hate competition.

  7. Ti-a explodat mamaliga!
    Nu te bucuri??

  8. Da, chiar daca am gresit cu cateva luni. Estimam sa se intample in martie-aprilie 2011, s-a futui intamplat in ianuarie 2012.

Leave a Reply

