Echitatea pulii

Tocma a zis la un TV ce crede cetatencele despre indemnizatia sau cum pula mea ii zice de maternitate. Buuuuuun. Erau cateva care ziceau ca ele au contribuit gros si ca ori tre sa traiasca in mizerie ori sa isi paraseasca copilul. Si, btw, ele  au marcat banu la greu la stat din impozite, taxe, asigurari si alte alea. CORECT!

Asa, si apare si parerea unei veci cu cabina,pt care, dupa capu ei “nevoile sunt cam aceleasi si sunt de parere ca 6-800 de ron pe luna pot acoperi acele nevoi”

De aici incolo e deja cu dedicatie pt vacile cu cabina:

Faaaaaaaaaaaaaaa, daca vrei sa mananci tre sa produci. Daca nu produci da te futi, e treaba ta. Daca totusi statu iti da ceva, iti da de mila, faaaaaaaa, ca tu nu stii decat sa te futi si sa sugi pula, nu si sa produci mancare pentru tine si progenitura ta! Si handicapatu ala cu care l-ai facut la fel.

Esti prea proasta ca sa intelegi conceptul de asigurare (de sanatate) – beneficiezi proportional cu contributia! Probabil bou cu care ti-o tragi e la fel de prost ca tine.

Dar, newsflash! Lumea nu se opreste in pula mea la tine! Exista femei care lucreaza pe 1000, 2000, 3000, 5000, 10.000 euro / luna! Si alea platesc pana la 4500 euro / luna pe an la stat.

4500. Probabil cat ai putea produce tu in 2 ani buni, cu tot ce platesti la stat, daca si platesti! Si ea intr-o singura luna! Si numa la stat, sa primeasca banu vacile ca tine! Pe cand ea e din genul de oameni care eventual te-ar angaja pe post de menajera! Si dupa ce au platit la stat ca inclusiv vaca care esti sa stea cu curu in sus acasa daca fata, dupa toate astea tu zici ca “poate sa traiasca si din 800 roni”?

Faaaaaaaaaaaa, astia care si muncim, daia muncim, ca sa nu traim in pula mea din 3 lei, ca tine. Si pe deasupra platim la stat si sa beneficieze niste vaci ca tine. Asa ca sa nu spui tu in mortii matii cine din cat poate si trebuie sa traiasca, ci pune in pula mea mana si pe altceva decat pula lu barbatuto si munceste!

Si fa in mortii matii plusvaloare! Dupa care iti schimbi singura parerea!

PS: recunosc ca scriu asta dupa juma de sticle de whisky. In acelasi timp regret. Regret ca atnci cand am cumparat sticla cu pricina am platit de doua ori valoare ei – odata la comerciant si odata la stat ca sa traisca diverse specimene de vaci si boi.

Imi pare rau pentru aceasta cotizatie inutila.

10 Responses

  1. Nu mah, nu carne. Ci PULA! Cunoscatorii (ele) stiu diferenta.

  2. Mogre, m-ai uns pe suflet. daca eream femeie stateam o data, sa mor io 🙂

    lasind gluma la o parte, chestia asta e o mare mizerie. la fel cum era (sper ca le-a trecut) ideea givonilor aia rosii sa impoziteze veniturile liber profesionistilor cu 40%, de ne-am pus pe socotit eu si muierea (care sta sa nasca btw) si-am ajuns la concluzia ca daca da 40% plus alte alea plus barou, taxele i se ridica la 70%, chestie pe care mi-e greu sa cred ca o poate gasi cineva macar acceptabila.

    pe de alta parte incerc sa o inteleg si pe viteaua care spune ca 600 pe luna pentru un copil e suficient, pentru ea probabil reprezinta mult. ca de altfel pentru o categorie destul de numeroasa de oameni. eu ma numar printre aia care se gindesc sa faca un copil numai dupa ce stie ca-si poate permite sa-l trimita la liceu si facultate in anglia. sint elititst, ce cucu meu. dar ma simt furat zilnic cind vad citi copii pot turna unii care nu au nici dupa ce bea apa. si care mi-au dat muie cu cheia pe portiera pentru ca i-am intrebat de ce au facut sapte bucati daca vin la mine la poarta sa-mi ceara bani ca le-au taiat curentul si stau in intuneric si frig.

    nu stiu cit de coerent sint, ca am destul de mult la bord, acum jumatate de ora s-a terminat sfintu’ io

  3. XXX,

    1. esti prost. stiu ca e greu de crezut, dar pe bune, esti prost. uita-te la poze, la nume, incearca o deductie, suna un prieten si poate afli ce si cum

    2. “rau cu netu ca toti frustratii au blog” – tu ai vrea sa aibe numa aia care sunt de acord cu tine si eventual sa dai tu aprobarile? hai sictir daici!

    3. exista o regula de bun simt, da cum tu esti mai prost, evident nu o stii: nu ma injuri pe blogul meu, daca ma injuri pe al tau nu comentezi pe al meu; ia chestia asta ca un prim avertisment

  4. Messo, da-i ma-n pewla de atarnatori pe leafa lu’ babacu’ (apropo, cum dreacu’ mai zice tinerimea la shubrezii care cotizeaza pentru dicstractiile plozilor?). Daca iese legea cum vrea aberantu’ de ministru, sa te tii productie-record de carne pentru puli (mai un pedofil, mai un curvar normal…); se pune pe puit toata Moldova, Oltenia, tiganimea si, in general, saracimea! Pai unde pana corbului au vazut ei cum arata 3000 de roni (sau cat dreacului reprezinta 3 salarii medii pe economie)??? Tot taratu’ genetic, ce de generatii e fomist/putore/atarnator la stat/etc, o sa se reproduca (binenteles, cu unu’ asemanator lui) si sa vezi generatii de aur, viitori votatori de FSN, in vecii-vecilor, Amin!!!

  5. <>

    Hei, sfanta generalizare… uite, eu traiesc in Moldova de vreo 10 ani si, daca-mi permiti o opinie din interior, sunt destui oameni care au vazut treijde milioane si lunar si mai des de atat. Dar de ce sa nu ne cacam pe noi, vai, noi suntem bucuresteni si nu de aia din Zabrauti, la noi s-a inventat bancnota de 1000 de lei si am oprit-o aici, restul tarii nici nu stie cum arata sau, daca stie, sigur a fost la capsunit in Spania.

    Mai bine viitori votanti de FSN decat votanti de PNL care au senzatia ca civilizatia s-a oprit la Bucur Obor.

    Ca sa nu mai aduc in discutie faptul ca ajutorul asta exista si pana acum si nu era cu mult mai mic decat cele 3 salarii medii la care te incanti tu. Tigancile si muierile din mediul rural s-or inmulti ca si pana acum, iar amaratele care lucreaza 12/24 pe 600 de lei pe luna sunt, in general, destul de constiente sa realizeze ca banii aia cum vin asa se duc, asa ca nu cred ca se vor grabi ca fata mare la maritat pentru asa o suma “impresionanta”.

    P.S. Sustin cu tarie varianta unui procent din salariu, indiferent de marimea acestuia. Pentru ca da, daca o persoana cu venit mare sau foarte mare va fi limitata la o suma lunara pe care eu personal o cheltuiesc pe tigari, s-ar putea sa se gandeasca de 10 ori inaintea de a-si abandona serviciul / business-ul intru propasirea neamului lol.

  6. Uite acu pusei fumeia capra da nu dau inca din buci pana nu stiu daca statul imi da ceva sau nu. Prietene, nu stiu ce parte a Moldovei ai vizitat matale, probabil aia mai mult decat rurala de poti face generalizari de astea. Iti sugerez in Bucuresti o plimbare prin RFG si ai sa vezi acolo cum arata foamea in stare pura, tarania nediluata o poti admira in Big Berceni fara a fi nevoit sa te deplasezi cu masina in afara capitalei and so on and so forth.
    PS. Nu is de acord cu nici un ajutor de la stat, si evident nici cu retineri din castiguri pentru asta. A fata sau nu este o optiune strict personala care nu ar trebui sa implice bugetul statului in nici un fel. De ce sa o ajute statul pe x-uleasca ca ei i-a placut sa se tavaleasca in fan sau in cearceafuri matlasate aduse de la Paris. Treaba ei sau eventual a futacului. Amin

  7. Bai, da’ repede va simtirati vizati!
    Nu eu fac generalizarile, polul saraciei&natalitatii ESTE in Moldova:

    “Judetele care produc cel mai putin sint Vrancea, Suceava, Giurgiu, Vaslui si Botosani.”

    http://stiri.acasa.ro/articole/economie2/cit-producem-si-cit-cistigam-topul-judetelor

    “Cele mai mari valori – peste 11,5 nascuti vii la mia de locuitori – s-au inregistrat in judetele Ilfov, Suceava si Vaslui, maxima fiind atinsa in Iasi – 12,7 nascuti vii la mia de locuitori.”

    http://www.romedic.ro/stiri-medicale/Stiri_generale_0341/Natalitatea,_in_scadere_in_2007_fata_de_2006_06532.html

    Dar, revenind la legea lui peste-prajit, parerea mea o gasiti aici:

    http://nucredetzi.ablog.ro/2008-12-30/legea-mamelor-aia-cu-85-din-venit.html

  8. Am senzatia ca pe langa venitul mediu mai scazut avem si cea mai mare polarizare a averilor in zone precum moldova, oltenia, muntenia (exceptand bucurestiul), ceea ce ar face ca numarul saracilor sa fie mult mai mare in zonele numite. Dar recunosc, asta este o banuiala, nu am date sigure.

  9. ce prosti sunteti baaaaaaaaaaaahhhhhhhhh ducetiva dreqqqqqqqqqqqq la sapocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  10. @nebuna

    10x pt evaluare, venind de la tine e chiar misto

    ai totusi si niste argumente pe tine, sau doar agresivitate?

Leave a comment