Sa mi-o bag in taxa auto! Da nici n-aveti idee de ce!

E, pentru ca am asteptat sa se termine perioada cu vechea lege, stiind ca noua lege nu ma afecteaza, pt ca masina e din 2008. Imi explica un garcea da pacolo ca dureaza fo 3 saptamani pana verifica ei nush ce cacat, ceea ce facea sa expire futui itp-ul pana scormonesc ei in cacat arhive asa ca revin azi.

E, azi aflu ca imi trebuie futui adeverinta de la futui ANAF nu ca e platita taxa (ca altfel nu se inmatricula din prima) ci CA NU AU FOST DATI IN JUDECATA PENTRU RECUPERAREA TAXEI!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArgh!!!!!!!

Cretinii dracului!

Adica TOTI, ABSOLUT TOTI care isi inamtriculeaza o masina noua trebuie sa scoata cacatu ala de adeverinta, adica inca o hartie jegoasa de la niste functionari infecti, ca nu cumva sa scape netaxati 0.01% care au dat in judecata cacatu asta de stat pt 200 euro or smth.

MUIEEEEEEEEEE! CACATILOR!

Am crezut azi ca fac un AVC din cauza idiotilor. Adica au scos un cacat de lege noua care unora le face probleme ca tre sa plateasca, altora ca tre sa scoata cacat de adeverinta.

Bonus: taxa pulii dureaza 45 zile. CACAAAAAAT!

Ba, io ma apuc sa le dau acatiste la astia si sa le fac vodoo, ca nu se mai rezolva decat prin disparitie fizica.

Parerea mea.

A, sa nu uitam: JOS basescu!

4 Responses

  1. Nu vezi că ține treaba cu bâta în stradă? Tocmai am explicat pe blog. 🙂

    Lars, care și-a pierdut dimineața la ONRC să-și schimbe codul CAEN pentru putea fi impozitat ca anul trecut. Și care nu mai e programeci, e consultant.

  2. Poti da mai multe detalii? eu sunt din navodari si am cumparat o masina de la zalau. inmatriculata in tara in 2008. cei de la politie mi-au zis ca trebuie sa iau adeverinta de la anaf din navodari. Problema e ca astia de aici nu stiu ce adeverinta trebuie sa-mi elibereze. Ba mai mult mi-au zis ca trebuie sa o iau de la zalau. Stie cineva sa-mi explice mai multe?

  3. Din cate imi dau eu seama – si cei de la leasing au confirmat – adeverinta trebuie sa o scoata vanzatorul. Mai mult, cumparatorul nu poate scoate adeverinta in cauza, pentru ca datele fiscale sunt confidentiale, ceea ce inseamna ca nu poti avea acces la datele fiscale ale vanzatorului, adica nu poti scoate cacatul ala de adevertinta.

    Concluzia e sa iei legatura cu vanzatorul sa scoata el cacatul.

    In alta ordine de idei, sa-mi bag pula in capetele lor de cretini retarzi. Cheltuim atat de multa energie ca ei sa ii “prinda” pe aia 0.1% care nu au platit taxa, incat merita impuscati in piata publica si pretul executiei sa fie facturat catre familiile lor.

    Cu dedicatie speciala catre laslo borbei, cacatul udemerist de la mediu, sa sugi pula la negri in bantustan, cacat udemerist ce esti!

  4. Da, e 2014 si mai mult ca oricand mi-as baga pula in conducerea pulli din tara asta. Si sa-mi bag pula in ungurii de la conducere, cum au ajuns ei sa se pise pe noi de acolo de sus, in propria noastra tara. Asta arata cat suntem de cacat.Ma intreb daca Basescu se mai duce el la supermarket cu Loganul cum facea odata. Daca m-as sacrifica eu si i-as baga cutitu in gat, n-ar fi mai bine pentru urmasii mei? De ce nu mai faci tu Base iesiri d-astea in public?

Leave a comment