Hangajat hortodox. Ihim.

Primesc si eu un email de la o una, ca ei i-ar placea sa lucreze la mine. Fata isi si facuse temele si stia despre ce vorbeste, cv-ul arata bine, am si nevoie de o persoana pe zona asta, asa ca, de ce nu? Si face mandea efortul imposibil de a fi la pravalie la ora 9:30, cu mahmureala tratata cu cafea si iaurt, numa sa vada mandea ceva promitator.

Incepem o discutie sa zicem ok, adica nu era pe langa problema, nu parea nici tocma calare, da era pacolo. Pana cand vede pe undeva ca avem in portofoliu si productii dedicate zonei ateiste / evolutioniste / etc – cum vreti voi sa ii spuneti.

Dupa care primesc o explicatie luuunga cum ca tantitza e credincioasa hortodoxa si ca ea poate sa faca orice numa dinastea ateisto-sataniste nu. Plus ca nici proiecte prohomosexuale nu face, pt ca ii interzice constiinta. De unde pula mea a facut conexiunea intre evolutie si gay probabil stie doar ea si duhovnicu’. (btw, ce era in zona asta era oricum pro bono)

Acuma serios, daca o bag in pizda masii pe motive religioase, aproape m-as putea trezi cu un proces.

Daca i-as explica ca io injur in mod constant, tare si explicit si in general de dumnezeii masii, mortilor, ranitilor or smth, ar fi tot motiv potential de proces, pt ca ma imi bag pula in sfanta ei stafie.

Asa ca nu, nu invoc motivele astea. Da acuma serios, cum pula mea sa angajez pe cineva care imi spune din start ca va refuza ordinul de executare a comenzii? WTF? In creieru meu o firma functioneaza aproape ca o structura militara. Cineva da un ordin si altcineva il executa. Iar in armata, ala care refuza ordinele e executat dupa o foarte scurta curte martiala. Aici macar scapa cu viata, da ejectu e asigurat. Dar invoc doar pretentia salariala care e cam mare.

Da revenind la subiect, cat de de cacat tre sa fii sa arunci pe masa ultima mizerie intelectuala  religioasa dupa care sa spui ca tu refuzi proiecte dupa care sa mai ceri si bani pe asta? Cred ca a invatat de la BOR.

Asa ca io zic sa isi bage crucea in cur si sa rasuceasca insistent. In functie de cum e “wired” organismu lu tanti, ar putea avea chiar si un orgasm divin. Daca nu, macar se chinuie si asta inseamna ceva soi de “absolution” divin bazat pe chinul rasucirii obiectului de tortura in anus.

Anyway, vroia prea multi bani.

Si sictir. Si parerea mea.