O sa ma pun cu curu pe xerox

Si o sa fac 1000 copii pe care sa le trimit la toate institutiile interesate, incepand cu SRI si SIE si terminand cu asociatia de proprietari.

Ca prea vrea toata lumea sa vada ce e in curu meu – de la vecina de deasupra care da raportu ca am pe cineva in vizita timp de 3 zile pana la cealalta vecina care ar vrea sa stie daca s-ar putea niste date contabile despre cum si ce fac si pana la statul roman Continue reading

Eternul, fascinantul si inegalabilul airbites caca steagul din nou.

Sunt la zi cu toate facturile, pe ambele locatii. Asta ca sa fie clar.

Azi de dimineata insa gasest de la ei o factura in posta cu o stornare de aprox 11 ron si o suma restanta de plata de 200 lei. Total de plata vreo 190 lei.

Pun mana pe telefon, sun si imi raspunde o proasta care imi spune doar ca abonamentul la net este taiat pentru neplata si sa vorbesc la caserie pentru ca ei de la callcenter NU AU ACCES LA BAZA DE DATE.

De aici incolo se lasa cu senzatii accentuate de deja-vu: eu cer numarul de la caserie, aia imi spune ca NU AU TELEFON LA CASERIE.

Continue reading